Regimul de inaltime este de S+P+10E. Infrastructura este alcatuita dintr-un singur nivel de subsol reprezentand o parcare de 30 de locuri, structura de rezistenta pleaca de pe un radier general sustinut de un numar de 51 de piloti forati cu diametrul de 880mm ce merg pana la o adancime de 16m, se continua cu cadre din beton armat cu armatura rigida (stalpi metalici din europrofile ce sa regasesc in structura de la cota +/- 0.00 in sus). Conlucrarea dintre armatura rigida si beton se realizeaza prin intermediul unor conectori metalici tip NELSON sudati pe inima si talpile elementelor metalice.
Suprastructura e alcatuita din cadre metalice contravantuite pe trame de 6m x 6m si 6,6m x 6m alcatuita din stalpi si grinzi realizate din europrofile. Conlucrarea dintre planseele de beton si grinzile cadrelor se realizeaza prin intermediul acelorasi conecotri elastici prezenti si in infrastructura. Structura cuprinde un nucleu rigid din beton armat reprezentat de tubul lifturilor.
La plansee am ales solutia cofraj pierdut din tabla cutata autoportanta ceea ce ne-a permis cofrarea fara popi de sustinere fiinda astfel capabili sa cofram si sa turnam concomitent mai pe multe niveluri.
Structural Design a proiectat atat suprastructura metalica cat si cea din beton armat.