Project Description

Locatia: Romania – Pascani
Beneficiar: Remar Pascani
Antreprenor General: Prima Construct Iasi
Suprafata:
Suprafata totala desfasurata a cladirii este de 4100 mp.
CARACTERISTICI PRINCIPALE
Primul corp îl reprezintă HALA DE PREDARE şi verificare vagoane calatori (hală parter) cu deschidere de 22.85 m, lungime de 170.20 m. Cota la streaşină (structură) este de +11.20m, iar la coamă (structură) de +12.657m (acoperiş în două pante de 12.5%). În zona centrală sunt prevazute 3 canale tehnice cu lungimea de 143.60 m şi latimi de 4.20 m (2 canale), respectiv 4.75 m; înălţimea acestora fiind de 1.20 m si 1.0 m. Structura principală de rezistenţă este alcătuită din cadre transversale din profile compuse din table groase sudate cu secţiunea transversală dublu „T” simetrică. Înălţimea secţiunii transversale, a stâlpilor şi a grinzilor, este variabilă. Cadrul de fronton este realizat din profile laminate la cald de tip HEA şi IPE. Canalele tehnice sunt alcatuite din câte 4 grinzi longitudinale rezemate pe un radier de beton armat.
Al doilea corp îl reprezintă ZONA TEHNICA (P+1E) – stand probe verificare vagoane, cu două deschideri de 6.65 m, lungime de 10.9 m. Cota pe planşeu este de +6.15 m, acoperişul este realizat in doua pante de 12.5%; cota la streaşină este de +9.25m. Structura principală de rezistenţă a CORPULUI TEHNIC este de tip mixt, fiind alcătuită din cadre transversale şi longitudinale din profile laminate la cald de tip HEA şi IPE şi planşeu din beton armat monolit.
Sistemul de fundare adoptat în strictă concordanţă cu Studiul Geotehnic este: fundare indirectă pe piloţi foraţi Ø60 cm, cu încastrare de 2.50m în pachetul marnos (cota fundare pilot: -15.20m).
Structural Design a proiectat atat suprastructura metalica cat si cea din beton armat.